Kristóf vidéken született, azonban 15 éve budapesti lakos. Építőiparhoz kötődő szakmájához kiválóan ért, ezért is alapította nemrég egyéni vállalkozását, amely szépen fejlődik.

Eddig ez így sikertörténet, azonban ahhoz, hogy a mai körülmények között, a sok és gyorsan változó milliónyi jogszabálynak valaki megfeleljen nem elég a szakmájához érteni melyre a vállalkozását létrehozta, hanem szinte könyvelőnek és jogásznak is lennie kell. És még az adminisztrációs terhekről nem is esett szó.

Kristóf ezt a terhet magáénak érzete, hiszen szakmájához kiválóan értett, azonban az adminisztráció problémája, az át nem vett tértik, néha az az egy-egy plusz könyvelési és jogi információ melyre égetően szüksége lenne –és nincs kitől megkérdeni- megkeserítette napjait.

Kristóf eddig is gondolkodott valamilyen megoldáson, hogy valóban csak a tényleges munkára kelljen koncentrálnia, azonban még nem kezdett el keresgélni ez ügyben.

Egy júniusi csütörtök délután hozta meg számára a változást, mikor is gyermeke születésnapjának ünneplése közben jelent meg a NAV: Csókolom! Újonnan alakult vállalkozások ellenőrzése! Ez a székhelye nemde?!

Az ad-hoc ellenőrzést sikeresen abszolválva, azonban a félbeszakított születésnap miatt mégis mérgesen Kristóf végre elkezdett megoldás után kutatni. Egyik ismerősétől, aki több céget is menedzsel már, hallott valamit a Brandco Kft-ről, hogy itt az adminisztrációs, könyvelési és jogi problémák is megoldásra kerülhetnek.

Kristóf rákeresett a neten, csekkolta a facebookon, s már meg is született a döntés, könnyen és gyorsan szerződött, előfizetett 1.299 Ft/hó + Áfa áron egy évre előre a székhelyszolgáltatásra, székhelyét átvitte a BRANDCOhoz, így lakásán többet már nem zavarják.

Minden küldeménye azonnal átvételre kerül, s rögtön a postás érkezését követő 120 percen belül már olvashatja is bescannelt postáját.

Mivel Kristóf könyvelését is átvitte a Brandco Kft. partneréhez, a KMD Könyvelőiroda és Adótanácsadó Kft-hez, így a levélben érkező számlákat a Brandco már automatikusan adja is át könyvelésre, sőt, a könyvelésre szánt anyagot Kristóf a Brandcoban is bármikor leadhatja.

Mióta simán mennek Kristóf dolgai, van ideje és energiája új távlatokba tekinteni így, nemrég alapította meg új Kft-jét a Brandco-nál, mely 20.000 Ft-nál nem került többe.

Kristóf örül, hogy igénybe vette a Brandco Kft. szolgáltatását, mellyel nem csak adminisztrációs problémái oldódtak meg, hiszen minőségi könyvelési szolgáltatásban is részesül, továbbá jogi természetű kérdései is válaszra találnak.

Egyedi ajánlatot kérek!

Kérj egyedi ajánlatot!
Adataid megadását követően mi 24 órán belül felkeresünk és megbeszéljük a részleteket!

Székhelyszolgáltatás

már 1.299 Ft + Áfa / hó-tól!  Hívj minket bizalommal!

  • +36-70-398-2827