Az alábbi írásban pár gondolatot kívánok bemutatni azzal kapcsolatban, milyen kérdések merülhetnek fel, ha megszületett egy jó vállalkozás ötlete és már csak a fizikai megvalósítás van hátra.

Aki bölcsen tervezi a jövőt annál az első lépések között merül fel a vállalkozási forma megválasztása az adózási formulák mérlegelésével egyetemben, majd könyvelőt is szükséges választani. Azonban aki igazán informálódott e témában, annak nem kerüli el figyelmét a székhellyel kapcsolatos opciók mérlegelése sem.

Legyen szó akár társas vállalkozásról, egyéni vállalkozásról, vállalkozási formától függetlenül, bejelentett székhellyel mindenkinek rendelkeznie kell. Ez megoldható akár a saját otthonunk bejelentésével, irodabérlettel, vagy akár professzionális székhelyszolgáltatóhoz is fordulhatunk, mint a Branco Kft. Az irodabérlet, illetve az otthoni székhely sok esetben nem éri meg a vállalkozásoknak vagy presztizs, vagy éppen anyagi síkon, továbbá fenn áll annak veszélye, hogy az érkező hivatalos iratok elkeveredhetnek, a tértik nem kerülnek kiváltásra, vagy éppen a NAV előre be nem jelentett ellenőrzését a nappalinkban kezdi meg, a cég bejelentett székhelyén szabályosan.

A fenti problémák alól nyújt mentesülést a Brandco Kft. székhelyszolgáltatása, hiszen Budapesten a legolcsóbbként 1.299+ÁFA/Hó áron (egy éves előfizetés esetén) már elérhető a szolgáltatás, mely apró töredéke egy budapesti, vagy akár vidéki iroda fenntartási árának. A székhelyszolgáltatás keretein belül a küldemények azonnal átvételre kerülnek, és scannelt formában az érkezéstől számított órákon belül elektronikusan továbbküldjük a megadott e-mail
címre, ahol már olvasható is a levél, személyesen pedig nyitvatartási időn belül bármikor átveheti a jogosult postai küldeményeit.

Felmerül a kérdés, hol fogadhatja ügyfeleit, partnereit, melyre szintén van megoldás tekintettel arra, hogy 2500 Ft/óra áron használhatja a Brandco Kft. tárgyalóját a kapcsolódó irodai infrastruktúrával. Továbbá bárki keresi az Ön székhelyét az megtalálja, cégneve az irodahelyiségen feltüntetésre
kerül és nyitvatartási időn belül munkatársunk mindig áll a betérő ügyfelek rendelkezésére.

Ez igaz abban az esetben is, ha bármely hivatal, vagy hatóság keresi cégét, vagy váratlan látogatást eszközöl, hiszen munkatársunk készségesen fogadja a váratlan vendégeket az Ön szabályos, mindig elérhető székhelyén! További előnyünk, hogy partner könyvelőirodánk és ügyvédi irodánk miatt kedvezményes cégalapítás és módosítás lehetséges, továbbá a könyvelését is egyszerűbben intézheti nálunk!

Bízom benne, hogy a fenti írás felkeltette az Ön érdeklődését is, szívesen látjuk irodánkban!

Székhelyszolgáltatás

már 1.299 Ft + Áfa / hó-tól!  Hívj minket bizalommal!

  • +36-70-398-2827